CERTIFIKOVANÝ SYSTÉM MANAGEMENTU
Společnost MONZAS, spol. s r.o. má zaveden integrovaný systém řízení, zahrnující management kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009, environmentální management v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 14001:2005 a management bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle ČSN OHSAS 18001:2008.








Tento systém zabezpečuje dodržování kvalitativních standardů při poskytování našich služeb. V rámci systému je aplikován procesní přístup s intenzivní orientací na zákazníka. Integrovaný systém se trvale zlepšuje a jeho způsobilost je pravidelně ověřována dozorovými a recertifikačními audity.
Tuto politiku kvality, ochrany životního prostředí a vytváření bezpečných a zdravých pracovních podmínek se vedení společnosti zavazuje naplňovat, udržovat a zlepšovat následující zásady:
KVALITA
strategie v oblasti managementu kvality:
všeobecně
- dodržování právních předpisů a jiných požadavků majících vliv na kvalitu poskytovaných produktů a služeb,
- udržování a zvyšování kvality realizovaných zakázek a poskytovaných služeb,
- rozšiřování a zvyšování kvalifikace a odborné úrovně zaměstnanců na všech úrovních,
- optimalizace a zefektivňování organizace práce,
- rozvoj a zlepšování QMS (systému řízení kvality).
ve vztahu k zákazníkovi
- při budování vztahů se zákazníky klást důraz na dlouhodobou a oboustranně výhodnou spolupráci,
- zvyšování oboustranné důvěry a úplné spokojenosti zákazníka,
- upřednostňování osobního jednání se zákazníkem,
- v rozhodovacím procesu řízení uplatňování vstřícnosti k požadavkům zákazníka s důrazem na co nejpřesnější specifikaci parametrů zakázky,
- dodávání služeb a produktů v nejvyšší možné kvalitě při dodržení dohodnutých cenových podmínek a termínů.
ve vztahu k zaměstnancům
- uplatňování a prohlubování korektních vztahů se zaměstnanci, neboť si uvědomujeme, že výkonnost a dobré jméno společnosti jsou určovány kvalitou jejích zaměstnanců,
- rozvíjení a upevňování pocitu sounáležitosti s firmou u zaměstnanců na všech úrovních,
- podpora týmového ducha a účast zaměstnanců na životě společnosti,
- zaměření mzdové politiky na podporu stabilizace klíčových zaměstnanců a rozšíření prostoru pro motivaci k výkonu s ohledem k dosaženému vzdělání, kvalifikaci, odborným znalostem a dovednostem, osobní odpovědnosti s přihlédnutím k fyzické i duševní namáhavosti,
- podpora otevřeného konstruktivního dialogu,
- zvyšování profesionality a odborné úrovně znalostí zaměstnanců na všech úrovních,
- vytváření podmínek pro pozitivní postoj všech zaměstnanců k otázkám kvality,
- posilování vědomí odpovědnosti za bezpečnost při práci a ochranu vlastního zdraví.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
strategie v oblasti řízení péče o životní prostředí:
- dodržování platných předpisů a jiných požadavků souvisejících s ochranou životního prostředí,
- minimalizace negativních dopadů na životní prostředí souvisejících s pracovními činnostmi a poskytovanými službami,
- minimalizace produkce odpadů a jejich odpovědné třídění,
- preventivní předcházení nežádoucím situacím nebo haváriím, které by mohly mít negativní dopad na životní prostředí,
- snižování energetické náročnosti používaných technologií,
- neustálý rozvoj a zlepšování environmentálního profilu.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
strategie v oblasti managementu BOZP:
- dodržování platných předpisů a jiných požadavků, které souvisí s definovanými nebezpečími BOZP ve společnosti
- prevence v oblasti řízení rizik se zaměřením na nejrizikovější činnosti společnosti jako jsou např. práce se stavebními stroji a strojními mechanizmy a nářadím
- prevence před úrazy a jinými poraněními
- prevence před poškozením zdraví v důsledku působení rizikových faktorů (hluk, vibrace)
- neustálé zlepšování pracovního prostředí a podmínek pro bezpečnou práci
- soustavný rozvoj a zlepšování systému řízení BOZP
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Při zvyšování úrovně firemní kultury se zaměřujeme zejména na ctění tradičních hodnot, přičemž tyto hodnoty chápeme zároveň jako nepostradatelnou součást firemního úspěchu. Jsou to především:
zaměstnanci – jsou naším aktivem a hodnotou. Uvědomujeme si, že abychom uspěli v tvrdé konkurenci musíme neustále investovat do jejich rozvoje a odborného růstu;
poctivost a etika – každý obor podnikání má svá pravidla, my tato pravidla respektujeme a řídíme se jimi;
profesionalita – profesionální přístup chápeme jako naprostou samozřejmost, chceme-li dlouhodobě uspět musí být naše produkty a služby na špičkové úrovni;
klienti jako partneři – s našimi zákazníky budujeme trvalé obchodní vztahy, partnerství je založené na důvěře vycházející z odpovědnosti, spolehlivosti a vstřícného lidského přístupu;
ambice být nejlepší – naším cílem je úspěch, chceme být přední, úspěšná firma, která zaujímá významné postavení na tuzemském trhu;
podpora ekologie – podporujeme recyklaci surovin, používáme ekologické materiály a předcházíme byť i jen malým haváriím
K zabezpečení výše uvedených zásad se vedení společnosti zavazuje neustále zlepšovat svůj integrovaný systém řízení společnosti, pravidelně s nimi seznamovat své zaměstnance a zajistit její dostupnost pro veřejnost.